GUNA terápia alapjai

A fiziológiai állapotot helyreállító orvoslás, azaz a GUNA bioterápia alapjai a több ezer éves keleti gyógymódokhoz nyúlnak vissza. Ezt a hatalmas tapasztalattal rendelkező tudást ötvözik a legmodernebb molekuláris biológia kutatás eredményeivel.  A Fiziológiai Állapotot Helyreállító Orvoslás (Physiological Regulating Medicine = PRM) a szervezetet egy egységként szemléli, nem a kiváltott tüneteket akarja megszüntetni, hanem az elváltozás okát.

GUNA készítmények – mire jók?

Ezek a készítmények egy teljesen újszerű hatásmechanizmuson keresztül fejtik ki hatásukat, 20 országra kiterjedő klinikai vizsgálatok és tapasztalatok biztosítják a hatékony terápiát.  Készítményei Európában és Magyarországon is regisztráltak, természetes hatóanyagot, egy speciális kollagént tartalmaznak. Ezt a bioterápiát elsősorban két területen, a fájdalomcsillapítás és az esztétikai gyógyászatban alkalmazzuk.

A bioterápiás fájdalomcsillapítás során a készítményt alkalmazhatjuk lokálisan a fájdalmas területen, ill. intraartikulárisan (ízületbe). Az akupunktúrás pontokba adva a kezelés még hatékonyabbá tehető.
A készítmények hatóanyagai visszaállítják a szövetek fiziológiás működését, ezzel ellensúlyozzák, ill. csökkentik a különbféle okok (krónikus betegség, sérülés, öregedés)miatt kialakult ízületi elváltozásokat és mozgásszervi fájdalmakat.

Mi az a GUNA biolifting?

Az esztétikai gyógyászatban is új lehetőségeket jelent ez a fajta biolifting kezelés, mellyel plasztikai műtéti beavatkozás nélkül érhetünk el eredményt. A kezelés olyan finom változásokat előidéző esztétikai, bőrgyógyászati megoldás, mely természetes, fokozatos javulást eredményez, mesterkélt hatású változás nélkül. A szervezetben a saját energiáit felhasználva indul el a javulási folyamat. A bőr működése optimalizálódik, egészségessé, üdévé válik, a bőrszövet tónusa, turgora javul, a rácok kisimulnak, természetes, fokozatos hosszútávú javulást eredményez.

Hol alkalmazható a GUNA biolifting terápia?

Az eljárás alkalmazható az arc, nyak, dekoltázs, ráncainak csökkentésére, a megereszkedett toka emelésére, cellulit (narancsbőr) kezelésre, lokális zsírbontásra, hajhullásra, hegek esztétikai kezelésére.

A GUNA bioterápiás kezeléseket az alábbi panaszok esetén ajánljuk

Fejfájás, migrén

Izomfájdalmak, fibromialgia

Ízületi kopás, gyulladás